Przejdź do zgłoszenia awarii i otrzymaj pomoc techniczną
Wyślij zgłoszenie
Wyślij zgłoszenie pod adres: kontakt@vishape.pl. Im więcej informacji podasz w zgłoszeniu, tym szybciej będziemy mogli je przetworzyć i powrócić z odpowiednim rozwiązaniem.
Szczególnie pomocne może okazać się załączenie zdjęcia lub filmu, prezentującego występujący problemem.
Sprawdź, co powinno zawierać zgłoszenie gwarancyjnePoczekaj na kontakt
Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Serwis, wraz z nadanym numerem RMA oraz instrukcją dalszego postępowania.
Jeśli zdalne rozwiązanie problemu okaże się niemożliwe do wykonania, zostaniesz poproszony o przygotowanie produktu do wysyłki do Serwisu.
Wszystkie produkty marki ViSHAPE objęte są gwarancją door-to-door.
Uwaga! Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA. Nieoznaczenie przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia jej przez Serwis lub opóźnić obsługę zgłoszenia.
Otrzymaj sprawny produkt
Nasz Serwis zweryfikuje zgłoszenie, a następnie dokona naprawy lub wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
ul. Logistyczna 4,
55-040 Bielany Wrocławskie
tel: +48 71 33 880 20
email: serwis@vidis.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00