Przejdź do zgłoszenia awarii i otrzymaj pomoc techniczną
Wyślij zgłoszenie
Wypełnij formularz zgłaszania awarii
Im więcej informacji podasz w zgłoszeniu, tym szybciej będziemy mogli je przetworzyć i powrócić z odpowiednim rozwiązaniem.
Poczekaj na kontakt
Po wysłaniu zgłoszenia otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Serwis, wraz z nadanym numerem RMA oraz instrukcją dalszego postępowania.
Jeśli zdalne rozwiązanie problemu okaże się niemożliwe do wykonania, zostaniesz poproszony o przygotowanie produktu do wysyłki do Serwisu.
Wszystkie produkty marki ViSHAPE objęte są gwarancją door-to-door.
Uwaga! Serwis przyjmuje tylko przesyłki zarejestrowane i oznaczone numerem RMA. Nieoznaczenie przesyłki numerem RMA może spowodować odmowę przyjęcia jej przez Serwis lub opóźnić obsługę zgłoszenia.
Otrzymaj sprawny produkt
Nasz Serwis zweryfikuje zgłoszenie, a następnie dokona naprawy lub wymiany produktu na nowy, wolny od wad.
ul. Logistyczna 4,
55-040 Bielany Wrocławskie
tel: +48 71 33 880 20
email: serwis@vidis.pl
Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00